PODSUMOWANIE: MARZEC/KWIECIEŃ 2016


Czas na kolejne podsumowanie, tym razem aż dwóch miesięcy. Marzec minął mi bardzo szybko i właściwie nawet nie było czego podsumowywać, stąd też chciałam zaczekać aż minie kolejny miesiąc żeby podzielić się z Wami wspomnieniami dwóch ostatnich miesięcy. Mimo, iż pogoda momentami jest iście jesienna wiosna nieśmiało budzi się ze snu, a wraz z nią cała roślinność dookoła.

Śnieżna biel królująca na zdjęciu z mojego poprzedniego podsumowania została zastąpiona soczystą zielenią. Uwielbiam obserwować budzącą się do życia naturę i czuć na twarzy ciepłe promienie słońca. Grzechem byłoby nie wykorzystać tak ładnej pogody. Najbardziej lubię samotne, długie podróże rowerem. Podróże przed siebie, bez celu, które pozwalają cieszyć się wolnością. Na co dzień żyjemy w szybkim tempie, ciągle gdzieś pędzimy - nie można tak przez cały czas. Czasami trzeba zwolnić, rozejrzeć się dookoła - otworzyć oczy i docenić otaczające nas piękno.








HOBBY






Kolorowanka dla dorosłych

szał na kolorowanki dla dorosłych wciąż trwa. Bardzo długo szukałam czegoś dla siebie. Przeglądnęłam mnóstwo propozycji jednak żadna z nich nie zaspokoiła mojego gustu. Aż do czasu gdy w końcu natknęłam się na kolorowankę z bardzo fajnymi wzorami. Możecie zobaczyć ją na zdjęciu powyżej (Mini RELAKS, kolorowanka antystresowa). Bez wahania ją kupiłam i rozpoczęłam antystresową zabawę. Kolorowanie może być naprawdę relaksujące i każdemu jak najbardziej je polecam. Jeśli znacie kolorowanki godne polecenia, koniecznie dajcie znać.


URODA

Zestaw do hybryd Semilac

Podobno dłonie są wizytówką człowieka. Każdy chciałby aby były one piękne i zadbane. Gdy mam pomalowane paznokcie od razu czuję się lepiej jednak zazwyczaj nie miałam na to czasu, a gdy już znalazłam czas zawsze, ale to naprawdę zawsze zaraz po pomalowaniu paznokci czegoś dotknęłam i rozmazałam lakier. Nie wspomnę już nawet o tym, że po dwóch dniach i myciu naczyń czy też głowy nie wyglądał on estetycznie. Malowanie paznokci co dwa dni naprawdę nie jest dla mnie. Dlatego też zdecydowałam się na kupno zestawu do hybryd i wiecie co? Jestem zachwycona! Po pierwsze jest to banalnie proste, a po drugie trwałe. Możemy zapomnieć o malowaniu paznokcie na co najmniej tydzień. Przez pierwsze dni cały czas sprawdzałam czy aby na pewno lakier mimo kontaktu z wodą się trzyma i nie mogłam się nadziwić, że nic się nie dzieje i wszystko wygląda idealnie. Jestem bardzo zadowolona z tej inwestycji. Mój zestaw to Semilac, zaś kolory, które wybrałam to 056, 103, 121.


KSIĄŻKA


Ścieżka miłości - Don Miguel Ruiz

książka cudowna, jedna z moich ulubionych. Lektura mówiąca o tym jak ważne jest aby pokochać siebie, jak stworzyć udany związek oraz jak doceniać wszystko co mamy. Otworzyła mi ona oczy na kilka ważnych kwestii przede wszystkim na to, iż szczęście może pochodzić wyłącznie z naszego wnętrza, zaś drzemiąca w nas miłość jest nieograniczona. Powinniśmy kochać bez powodu, nie oczekując niczego w zamian. Myślę, że można by powiedzieć naprawdę dużo na temat Ścieżki miłości, więc pojawi się o niej osobny wpis.


AUDIOBOOK


Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins

Niedawno było dość głośno o tej książce, byłam więc naprawdę bardzo ciekawa co w niej znajdę. Cieszyłam się, że w końcu mogę ją przeczytać, a właściwie to przesłuchać. Niestety bardzo, ale to bardzo się rozczarowałam. Spodziewałam się czegoś naprawdę "wow" niestety niczego takiego się nie doczekałam. Zastanawiam się na ile wpływ na moją opinię i odczucia co do tej lektury miał fakt, iż nie czytałam papierowej wersji lecz słuchałam audiobooka. Przez cały czas słuchania tej książki miałam wrażenie, że wszyscy są tam strasznymi ofiarami - denerwowała mnie postać Rachel. Wiem, że opinie na temat Dziewczyny z pociągu są podzielone, może ktoś z Was ją czytał? Jeśli tak koniecznie dajcie znać czy należycie do zwolenników, czy przeciwników tej  książki?

GRA


Slither

nieczęsto gram w gry. Ostatnią rzeczą w jaką namiętnie grałam kilka lat temu było Wiejskie Życie Nad Morzem, czyli po prostu farma. Tym razem jednak przypadkowo natknęłam się na fajną grę, która bardzo przypomina popularną kiedyś na telefonach komórkowych grę snake. W grze Slither sterujemy wężem, który porusza się wśród innych węży i jego celem jest stać się jak największym. W tym celu zabijamy inne snejki aby posilić się ich energią. Wszystko to wydaje się bardzo proste jednak uwierzcie mi, że tak nie jest. Naprawdę długo próbowałam wskoczyć do top 10 - ostatecznie w końcu się udało wylądować nawet na 4 miejscu, co uważam za swój mały sukces :D
Ciekawa jestem jak Wy byście sobie poradzili. Grę znajdziecie na stronie http://slither.io/ .Koniecznie spróbujcie!

SERIAL


Dynastia Tudorów

Oczekując na szósty sezon Gry o Tron miałam wielką ochotę obejrzeć coś w podobnym klimacie. Tak też zaczęła się moja przygoda z Dynastią Tudorów. Jak na razie obejrzałam tylko jeden sezon. Sam serial jest dość ciekawy, jednak po obejrzeniu Gry o Tron wszystko inne wydaje się słabe. Jestem zakochana w GoT i naprawdę bardzo ciężko jest nie porównywać mi z nią innych seriali. Wydaje mi się jednak, iż gdybym zaczęła od Dynastii Tudorów wtedy bardziej by mnie wciągnęła. Mimo wszystko chcę kontynuować oglądanie - być może wszystko się dopiero rozkręci.


FILM





Deadpool


ten film udało mi się obejrzeć w kinie i nieźle się bawiłam. Moja ocena 9/10 mówi sama za siebie. Podobało mi się, że był naprawdę ciekawy i z zainteresowaniem śledziłam akcję nie zauważając nawet mijającego czasu. Jak najbardziej polecam.




Moje podsumowania: