SERIA ŚNIADANIOWA (1) TOSTY Z TRUSKAWKAMI




Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Dodaje nam energii i jest niezbędne do właściwego funkcjonowania naszego organizmu. Nie ukrywam, iż sama do tej pory bardzo rzadko jadłam śniadania. Głównie dlatego, iż nie miałam na to czasu lub co gorsza pomysłu! Jako, że trwa mój tydzień zmian przyszedł mi do głowy pomysł stworzenia na moim blogu cyklu śniadaniowego. Będą pojawiać się tu propozycje różnego rodzaju śniadań. Sama bardzo lubię czerpać inspiracje od innych mam więc nadzieję, że i Wam takie wpisy się spodobają.


Tosty z truskawkami

dziś mam dla Was propozycję tostów, które nie tylko pięknie wyglądają, ale i smakują.
Będzie idealna dla tych, którzy nie mają zbyt wiele czasu, gdyż samo przygotowanie trwa zaledwie kilka minut.


Składniki:

* chleb tostowy
* serek owocowy (kanapkowy lub homogenizowany)
* truskawki


Sposób przygotowania:

Przygotowanie jest tak banalnie proste, iż nie wiem czy trzeba go opisywać. Myślę, że zdjęcie mówi wszystko. Robimy tosty, smarujemy serkiem, na górę kładziemy pokrojone truskawki i gotowe.

Pięknie, szybko i smacznie :)


Czasami wystarczy naprawdę niewiele wysiłku żeby stworzyć coś naprawdę dobrego i będę starać się aby moje przepisy właśnie takie były - szybkie i pyszne.


Smacznego!