30 DNIOWE WYZWANIE FOTOGRAFICZNE



Uwielbiam robić zdjęcia i bardzo chciałabym wiązać z fotografią swoją przyszłość. Najbardziej pociąga mnie fotografia kulinarna i .. ślubna. Jak na razie czuję się jak początkujący, który niepewnie stawia swoje kroki lecz każdy z nich sprawia iż co raz bardziej zakochuję się w danej czynności. Mam tu na myśli robienie zdjęć generalnie, bez wyróżniania dziedziny. Już od jakiegoś czasu natykam się na różnego rodzaju wyzwania fotograficzne i uważam, że jest to naprawdę fajna i ciekawa forma ćwiczeń, dlatego tez postanowiłam podąć się takiego wyzwania.
Jestem przekonana iż wiecie na czym takie wyzwanie polega. W skrócie mówiąc każdego dnia inne hasło jest inspiracją dla naszego zdjęcia. Można dosłownie trzymać się zagadnień lub potraktować je z przymrużeniem oka i fantazją.

Stworzyłam swoją własną listę haseł, którą dziś się z Wami podzielę. Swoje zdjęcia publikuję codziennie na Instagramie oznaczając hashtagiem #ahsenphotochallenge jeśli ktoś zdecyduje podjąć wyzwanie koniecznie dajcie mi znać w komentarzu lub oznaczcie swoje zdjęcia tym samym tagiem. Bardzo chętnie obejrzę jak Wy sobie radzicie.


30 dniowe 
wyzwanie fotograficzne

1.Czytam
2. Strój dnia
3. Poranek
4. Selfie
5. W moim kubku
6. Śniadanie w łóżku
7. Leniwy dzień
8. Serce
9. Dłoń
10. Wieczór
11. Cytat
12. Kawałek marzeń
13. Świece
14. Coś co kochasz
15. Buty
16. Pismo ręczne
17. Czarno-białe
18. Słodkie
19. Coś co kochasz
20. Kwiaty
21. Ja
22. Czas
23. Rysunek
24. Coś niebieskiego
25. Oczy
26. Ulubiony moment
27. Słowo
28. Do góry nogami
29. Skarpetki
30. Ja inaczej niż zwykle

Przyłączcie się Kochani do zabawy - rozwijajmy naszą kreatywność i łapmy te drobne chwile, które umykają nam gdzieś niezauważone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....