20 POMYSŁÓW NA JESIENNE FOTOGRAFIE


Jesień nigdy nie była moją ulubioną porą roku jednak w ubiegłym roku zauważyłam jak zachwycająca może być. Czasami naprawdę wystarczy tylko otworzyć oczy aby docenić otaczające nas piękno. Myśląc o jesieni przed oczyma mam złote, spadające z drzew liście, migoczące światło świec, kubek gorącej herbaty, gruby, ciepły koc i książkę w ręku. Jest to też zapach jabłek i cynamonu. Takie momenty warto zatrzymać na dłuższą chwilę stąd też mam dla Was gotowe pomysły na jesienne zdjęcia.


JESIENNE FOTOGRAFIE

1. Parująca herbata
2. Koc i książka
3. Jesienny spacer

 
4. Dynie
5. Jabłka
6. Szarlotka
7. Gorąca czekolada
8. Listek



9. Świeczki
10. Kasztany

 
11. Listek w książce
12. Kalosze
13. Krople deszczu na szybkie
14. Obrzucanie się liścmi
15. Spadające liście
16. Słońce prześwitujące przez drzewa


17. Grube swetry
18. Parasolka
19. Pajęczyna

 
20. Wrzosy


Jak widzicie powoli zapełniam już swoją listę - mam nadzieję, że uda mi się uchwycić w migawce aparatu wszystkie wyżej wymienione obiekty i momenty zanim biały puch oznajmi nam, że pora na zimę.
Mam nadzieję, że dzisiejszy Wpis zainspiruje Was do tego aby chwycić zatrzymać tę porę roku na odrobinę dłużej.
Koniecznie pochwalcie się efektami Waszych starań.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....