GWIAZDA - ZIMOWE D.I.Y.


 
Święta zbliżają się wielkimi krokami, jest to doskonały czas aby rozpocząć zimowo-świąteczną serię. W tym roku mam mnóstwo pomysłów do zrealizowania, którymi chętnie się z Wami podzielę. Na początek pokażę Wam jak w kilka minut można wyczarować taką oto cudowną gwiazdkę. Wymaga naprawdę niewielkiego nakładu pracy za to efekt jest naprawdę fajny. Można nią przyozdobić okna, parapety, postawić przed drzwiami, a swoim urokiem zachwyci każdą przechodzącą osobę.
 Wszystko czego potrzebujecie to pięć gałązek i klej. Ja używam kleju na ciepło, ale jeżeli takiego nie macie śmiało możecie użyć innego. Długość gałązek zależy wyłącznie od Was i tego jak dużą gwiazdkę chcecie mieć. Moja gwiazdka ma 30 cm wysokości. Patyczki, których użyłam mają 32 cm każdy.
 
Tworzenie gwiazdki zaczynamy od połączenia dwóch patyczków za pomocą kleju na kształt trójkąta (tak jak widoczne to jest na zdjęciu poniżej).

 Potrzebne nam dwie pary patyczków, aby w następnym kroku połączyć je ze sobą w taki sposób:


Jeden z trójkątów odwrócony jest bokiem tym samym tworząc ramię gwiazdy. Miejsca, w których patyczki krzyżują się ze sobą przyklejamy klejem. 


 Doklejamy po skosie ostatni z patyczków i gwiazdka gotowa. Prawda, że proste? Pamiętajcie tylko aby wszystkie łączenia ze sobą skleić, daje nam to pewność, że cała konstrukcja się nie rozpadnie.

Dodatkowo można przemalować gwiazdkę farbą. Jako, że lubię białe dodatki swoją potraktowałam białym sprayem, aczkolwiek w naturalnych kolorach dekoracja ta wygląda równie dobrze.

Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu dzisiejsza propozycja D.I.Y. Przygotujcie się na kolejne posty z serii zimowo-świątecznej, które pojawią się już niedługo.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....