PODSUMOWANIE CZERWCA/LIPCA



Jeszcze nigdy wakacyjne miesiące nie minęły mi tak szybko. Zastanawiam się jak to możliwe, że jeszcze niedawno witałam nowy rok, a tu nagle jest już sierpień! Nie mogę uwierzyć, że skończyły się czasy gdy wakacje trwały trzy miesiące! Podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy będzie dość krótkie - mimo, iż czasu minęło naprawdę sporo mam wrażenie, że niezbyt dużo się działo. 






Najpiękniejsze niebo jakie ostatnio widziałam. Takie momenty mają największe znaczenie i dla nich warto żyć.


NOWY SMAK




Sorbety - do tej pory nigdy nie próbowałam sorbetów - postanowiłam, więc to zmienić. Jednak bez wątpienia najlepsze są te z lodziarni - kupione w sklepie są zbyt słodkie i naprawdę trudno zjeść je całe. Gdybym jednak miała wybierać - pozostanę wierna lodom.


NAJWIĘKSZA MIŁOŚĆ



Rolki ♥ 

bez wątpienia moja największa miłość już od czasów wczesnoszkolnych. To jedyny sport, do którego nie trzeba mnie zmuszać. Uwielbiam jeździć na rolkach niestety moje poprzednie były już w opłakanym stanie, dlatego też postanowiłam zainwestować w lepszy sprzęt. Rolki ze zdjęcia są przeznaczone dla zaawansowanych użytkowników i rzeczywiście jeździ się na nich nieco inaczej aniżeli na tych tradycyjnych. Są szybsze i trudniej utrzymać równowagę - mimo wszystko zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.


KSIĄŻKA



Love, Rosie - C.Ahern to książka, którą od dawna miałam ochotę przeczytać i bardzo cieszę się, że udało mi się ją zdobyć. Jest to powieść epistolarna - na całość składają się listy, maile czy też wiadomości przesyłane sobie przez bohaterów - dzięki temu czyta się ją łatwo i przyjemnie. Piękna, wzruszająca opowieść o dwojgu najlepszych przyjaciół, których uczucia wykraczają daleko poza granice przyjaźni jednak wciąż coś staje im na przeszkodzie aby mogli być razem. Czy możecie spodziewać się happy endu? Dowiecie się dopiero po jej przeczytaniu - gorąco polecam!
Jeśli zaś chodzi o film - nie, nie i jeszcze raz nie. Cała magia, którą daje nam książka została zagubiona w filmie. Po przeczytaniu książki film naprawdę wydaje się słaby, polecam Wam więc sięgnięcie po lekturę.


BOOKSTAGRAM


Zawsze kochałam książki - jestem uzależniona od booktube'a i bookstagrama - totalnie. Postanowiłam wkroczyć w świat booknerdów zakładając swój książkowy profil na Instagramie. Znajdziecie mnie tutaj: ahsen_books


FILM


Zanim się pojawiłeś 

ten film roztrzaskał mnie na kawałki, to moje 10/10! Dawno nie oglądałam czegoś tak dobrego. Tak piękna historia, która sprawiła, że łzy spływały po moim policzku nieustannie. Zakończenie całkowicie mnie zmiażdżyło - naprawdę bardzo rzadko się zdarza aby jakiś film wywarł na mnie takie wrażenie. Polecam Wam go z całego serca.