ROOM WISHLIST


Od bardzo dawna chodziła za mną chęć zmian otaczającej mnie przestrzeni. W mojej głowie rodziły się pomysły, które dziś zebrałam i chcę się nimi z Wami podzielić. Bardzo zależy mi na tym aby wszystko utrzymane było w minimalistycznym stylu - dominować będzie biel i czerń. Póki co nie mam za bardzo co urządzać - zaledwie swój pokój jednak skoro jest mój niech będzie miejscem, w którym czuję się naprawdę dobrze. 

Podstawą oczywiście są meble. Na szczęście znalazłam już swoje idealne, więc nie będzie ich na mojej liście. Brakuje mi tylko sofy. Początkowo chciałam wybrać białą, jednak po namyśle stwierdziłam, że dużo lepiej posłuży mi szara lub grafitowa. Wybrałam prosty wzór, zaś charakteru mają nadać jej różnego rodzaju poduchy (3). Duże znaczenie ma tu dla mnie fakt, iż sofa posiada pokrowce, które można ściągnąć i bez problemu wyprać. 


Jeśli chodzi o dywan (12), ten na zdjęciu powyżej jest idealny. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i tę pozycję z listy mam już odhaczoną. Kupiłam go w Ikei i naprawdę jestem z niego bardzo zadowolona. Nie tylko świetnie wygląda, ale nie ma też problemu z utrzymaniem go w czystości. Bardzo łatwo się go odkurza i gdybym miała wybierać ponownie nie wahałabym się ani chwili.


Marzy mi się kącik do czytania. Od dawna też chciałam mieć bujany fotel. Jest to więc połączenie niemal perfekcyjne. Bujany fotel (5), dobra lampa do czytania (13), regał na książki (7), pod nogi ekoskóra (10) i tak można spędzać wolne popołudnia. Zobaczcie jak wspaniałą podpórkę pod książki znalazłam (6)!

Całość dopełniać będą zasłony w czarno-białe pasy (8), które skradły moje serce oraz... uwaga - świecące firanki (9). Jestem nimi zachwycona i bardzo chciałabym mieć takie w swoim wnętrzu.

Na koniec dodatki. Dość duży problem pojawia się gdy mamy pustą ścianę i żadnego pomysłu na jej udekorowanie. Długo zastanawiałam się co powinnam zrobić z pustą przestrzenią nad sofą i naprawdę nie miałam na nią pomysłu. Co prawda w 99% byłam zdecydowana na obraz jednak nie potrafiłam znaleźć żadnego, który spodobałby mi się na tyle aby wpasował się do mojego wymarzonego wnętrza. Na szczęście w końcu się udało. Znalazłam piękny, prosty obraz. Biało czarna mapa świata (1) jest wprost idealna. Ewentualnie czarne ramki z ulubionymi cytatami (4) i coś co marzy mi się najbardziej - piękny kryształowy żyrandol (2).


♥   ♥   ♥


Tak, w takim wnętrzu bez wątpienia czułabym się cudownie. Wszystko idealnie do mnie pasuje. Pora więc powoli zacząć wykreślać kolejne punkty :)