ORGANIZER DLA AKTYWNYCH I DBAJĄCYCH O FIGURĘ



Nowy Rok, nowy początek. Wiem, że wiele osób postanowiło sobie pozbyć się w tym roku zbędnych kilogramów. Sama mam takie postanowienie - co roku. Niestety do tej pory mi się to nie udało. Tym razem postanowiłam wziąć się za siebie na poważnie. Rozplanowałam sobie najważniejsze cele, do których mam zamiar dążyć. Stworzyłam organizer, który będzie towarzyszył mi w dążeniu do tego celu. Jeśli też planujecie w tym roku schudnąć - jest on doskonały również dla Was.



Jest to organizer dla osób, które dbają o swoją sylwetkę lub chcą kontrolować swoją wagę. Składa się z szablonów na każdy dzień, szablonów tygodniowych, miesięcznego kalendarza i szablonu wagowych celów. To od Was zależy czy będzie to organizer na miesiąc, kwartał czy cały rok.

Poniżej podgląd szablonów, które możecie pobrać tutaj.

Ustalanie celu:

 

 Karty tygodniowe:


Karty miesięczne:

 


Karty dzienne:


Inne:

          



            

Szczęśliwego Nowego Roku Kochani! 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł! W jakim programie robiłaś projekty?

    OdpowiedzUsuń

....