INSPIRE ME 20.01.2015 r.


Inspire me to cotygodniowy cykl wpisów, w którym dzielę się z Wami inspirującymi mnie rzeczami. Przedstawiam w nim filmy warte uwagi, książki, po które warto sięgnąć, cytaty zawierające kwintesencję życia jak i garść linków, na które natknęłam się ostatniego tygodnia i przypadły mi do gustu.



Serial 


Sherlock 

Jestem zauroczona tym serialem i z niecierpliwością oczekują czwartego sezonu. Każdy sezon składa się z trzech 1,5h odcinków - jedne z nich wciągają bardziej, inne mniej, aczkolwiek serial sam w sobie godny jest polecenia.


Książka i film tygodnia



Służące - K. Stockett

Kto jeszcze nie widział, koniecznie musi obejrzeć, gdyż naprawdę warto.


Grafika tygodnia






Muzyka tygodnia

 



Linki tygodnia

1. Zastanawialiście się kiedyś ile razy w ciągu dnia klikamy? Kilka kliknięć więcej nie zrobi nam różnicy, a możemy w tak łatwy sposób pomóc. Strona poomoc.pl umożliwia nam uczynienie dobrego uczynku poprzez kilka klików. Zajmuje to zaledwie chwilę, dlatego też zachęcam do codziennego klikania.

2. Szukając ostatnio jednej z moich ulubionych piosenek natknęłam się na bardzo utalentowaną młodą dziewczynę: Jasmine Thompson - do teraz nie potrafię uwierzyć, że ma zaledwie 15 lat. Koniecznie musicie posłuchać jak śpiewa. Uwielbiam ludzi z pasją. 

3. Jeśli już mówimy o YT z całego serca polecam Wam kanał Mimi Ikonn. Kto ją zna wie jak cudowną jest osobą. Sama jestem nią zachwycona i często stawiam ją sobie za doskonały przykład do naśladowania. Mimi wraz ze swoim mężem Alexem żyje pełnią życia i to jest najpiękniejsze.

4. Dla wszystkich, którzy lubią uczyć się języków polecam Duolingo

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....