TRUSKAWKI W CZEKOLADZIE


Sezon na truskawki można uznać za otwarty. Już na dobre pojawiły się w sklepach i na straganach. Piękne, czerwone, kuszące nie tylko swym wyglądem, ale i zapachem. Gdybym miała opisać z czym kojarzy mi się lato bez wątpienia byłby to zapach truskawek. Ich słodki i orzeźwiający smak. Wraz z truskawkami pojawia się pytanie jak można by je wykorzystać. Ciasta, konfitury, koktajle.. a gdyby tak połączyć moją miłość do truskawek, z drugą jeszcze większą miłością do czekolady. Wyszedłby związek idealny..


Długo się nie zastanawiając popełniłam takie oto cudo. Uwierzcie mi, że takiemu smakowi nie można się oprzeć. Niebiański smak. Nie muszę chyba dodawać, że samo przygotowanie truskawek w czekoladzie jest banalnie proste. Poradzi sobie z nimi każdy, nawet jeśli ma dwie lewe ręce ;-)





Składniki:

- truskawki
- czekolada mleczna
- biała czekolada


Przygotowanie:

Truskawki myjemy (pozostawiamy szypułki) i osuszamy. Czekoladę mleczną roztapiamy w kąpieli wodnej. Każdą z truskawek moczymy w rozpuszczonej czekoladzie i odstawiamy na tackę lub talerzyk. Tak przygotowane truskawki wkładamy do lodówki. Gdy czekolada zastygnie truskawki są gotowe do tego aby cieszyć nasze podniebienia. Aby uzyskać bardziej spektakularny efekt roztapiamy białą czekoladę, z papieru do pieczenia tworzymy mały lejek (można też po prostu użyć łyżeczki), napełniamy go czekolada i szybkimi ruchami w prawo-lewo tworzymy czekoladowe linie.

Całość wygląda przepięknie i znikają w ekspresowym tempie.

Smacznego!

 

1 komentarz:

  1. Az zrobiłam sie głodna 😍😍😍 piękny blog 💖💖💖 zapraszam do mnie ! flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

....