WIOSENNA WISHLISTA



Są rzeczy, które naprawdę chciałabym mieć. Przewijają się przez moją głowę co jakiś czas - zostając czasem na dłużej, czasem zaś zostają zapomniane po to aby za jakiś czas dać o sobie znać. Zdarza się, że widzę coś fajnego, co bardzo by mi się przydało lub ułatwiło mi życie - wtedy dopisuję to do swojej listy must have. Jako, że pojawia się tych rzeczy coraz więcej postanowiłam wszystkie je jakoś zorganizować tworząc wishlisty. Jest to doskonały sposób na uporządkowanie takich małych pragnień. Za oknem wita nas wiosna, tak więc dziś lista życzeń w wiosennych klimatach.


1. Kimono - zakochałam się w tej części garderoby. Takiego rodzaju kimona są jak najbardziej w moim stylu i mogłabym chodzić w nich codziennie. Podoba mi się ich zwiewność a zarazem elegancja. Jest to bez wątpienia moje największe must have tej wiosny! 

 
2. Ramoneska -  koniecznie potrzebuję kurtki idealnej na wiosnę. Choć nie jestem jeszcze zdecydowana w 100% czego w tej kwestii oczekuję myślę, że ta ze zdjęcia jak najbardziej się nadaje. poszukiwania wciąż trwają, więc jeśli macie jakieś propozycje koniecznie dajcie mi znać.


3. Zegarek - szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatnio nosiłam na ręce zegarek. Jednak już od dłuższego czasu chciałam zaopatrzyć się w takie cudo. Ten, który znalazłam szalenie mi się podoba i jestem przekonana, że już niedługo będzie mój.


4. Czarna, duża torebka - uwielbiam duże, proste torebki - koniecznie czarne, które pasuję do każdego outfitu. Bez żadnych ozdobników i udziwnień. Po prostu och i ach.


5. Balsam do ciała Perceive - doskonałe połączenie zapachu fiołków, jaśminu i wanilii sprawiło, że pokochałam ten balsam. Do tego idealnie rozprowadza się na skórze i pachnie przez długi czas. Uwielbiam i nie chcę innego.


6. Buty Nike Roshe Run - wygodne buty to dla mnie podstawa. Zawsze stawiam na prostatę i minimalizm dlatego gdy zobaczyłam te buty wiedziałam, że chcę je mieć. Wyglądają na bardzo wygodne i chętnie nosiłabym je każdego dnia.


To na tyle jeśli chodzi o moją wiosenną listę. Ciekawa jestem jakie są Wasze życzenia tej wiosny. Koniecznie dajcie mi znać. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....