PLANY LEKCJI DO WYDRUKU


Koniec ferii - czas rozpocząć nowy semestr. Co prawda lata szkoły już dawno za mną jednak wciąż bardzo dobrze pamiętam ten okres. Dlatego też, gdy zostałam poproszona o zaprojektowanie i stworzenie szablonu planu lekcji, długo się nad tym nie zastanawiałam. 

Tak oto powstały cztery projekty planów lekcji. Postawiłam na klasykę i prostotę. Tradycyjna czerń i biel, a także modne wzory. Jestem przekonana, że każdy wybierze coś dla siebie.


Szablony możecie pobrać tutaj.

Wzory szablonów:

Szablon 1


Szablon 2



Szablon 3

Szablon 4




Dajcie mi znać, który z wzorów wybraliście. Będzie to dla mnie doskonała informacja zwrotna jakie wzory cieszą się największym zainteresowaniem i wielkim ułatwieniem tworząc inne szablony. Dzięki temu będę w stanie lepiej trafić w Wasz gust.


PS. Powodzenie w nowym semestrze :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

....